Fulfillment dla E-commerce – dlaczego jest taki ważny?
Fulfillment

Fulfillment

Od początku działalności w branży e-commerce tworzymy fulfillment
z myślą o sprzedaży live.
Przetestowaliśmy wiele rozwiązań, które nie zawsze były dla nas łatwe
do wdrożenia, ale dzięki temu znamy Twoje problemy
i wiemy jak je rozwiązać.
Dzięki zdobytemu doświadczeniu posprzedażowa obsługa klienta
jest przez nas realizowana na najwyższym poziomie.

Kliknij w film obok i sprawdź jak to działa.

wyślij zapytanie

Obsługa klienta

Mamy doświadczenie w kontakcie z klientem indywidualnym Korzystamy z rozwiązań pozwalających na bieżącą i efektywną obsługę której oczekują Twoi odbiorcy.

Manager obsługi klienta

Odpowiadanie na wiadomości

Księgowanie i windykacja

Pomoc techniczna

Od początku współpracy otrzymujesz swojego “lidera”, zarządza on pracą całego zespołu obsługującego twoich klientów. Lider jest dla Ciebie, możesz się z nim kontaktować w dowolnej sprawie dotyczącej obsługi i realizacji zamówień.

Dajemy gwarancję, że w ciągu 24h, każdy Twój klient otrzyma odpowiedź na wysłaną do Ciebie wiadomość.

Przelewy księgujemy na podstawie wyciągów bankowych, nawet 3 razy dziennie. Sporządzamy rejestr zamówień nieopłaconych i podejmujemy konkretne działania w celu ich zakończenia.

Pomagamy klientowi w procesie zakupowym, jeśli zgłasza problem lub nie jest wystarczająco doinformowany.

Wysyłka

Zajmując się tylko obsługą sprzedaży live dostosowaliśmy narzędzia i procesy do szybkiego i bezpiecznego pakowania paczek Twoich klientów.

Wysyłka w ciągu 24h

Bezpieczne pakowanie

Współpraca z przewoźnikami

Optymalizacja kosztów

Gwarantujemy wysyłkę zamówienia w ciągu 24h od momentu zaksięgowania płatności w naszym systemie.

Pakujemy i zabezpieczamy paczki w sposób dostosowany do danego rodzaju asortymentu. Dysponujemy odpowiednimi, podstawowymi środkami w tym zakresie, ale możemy wykorzystać również Twoje logowane taśmy, foliopaki, koperty i naklejki.

Jesteśmy w bezpośrednim kontakcie z przewoźnikami i ustalamy z nimi warunki współpracy. W razie problemów z dostarczeniem zamówienia, działamy szybko i skutecznie.

Realizując wysyłkę krajową, jak i zagraniczną gwarantujemy najlepsze ceny usług transportowych, w stosunku do jakości.

Obsługa zwrotów

Nasze doświadczenie w branży e-commerce pozwoliło na opracowanie najbardziej optymalnych rozwiązań dotyczących obsługi zwrotów ze sprzedaży na żywo.

Rozpatrywanie zwrotów

Informowanie o procedurach

Zwrot do sprzedawcy

Prowadzenie ewidencji

Paczki od klientów trafiają bezpośrednio do nas. Nasi pracownicy na bieżąco rozpatrują zwroty i wprowadzają je do rejestru.

Jesteśmy w stałym kontakcie z Twoimi klientami, informujemy ich o tym, czy zwrot został przyjęty. Dodatkowo możemy od razu zweryfikować dane, których zabrakło w formularzu zwrotu.

Jeśli przeniosłeś swój magazyn do nas, to zwrócony asortyment bezpośrednio wraca do sprzedaży. Jeżeli magazyn masz u siebie, to zwroty pakujemy w paczki zbiorcze i wysyłamy je prosto do Ciebie.

Prowadzimy ewidencję do której masz wgląd na bieżąco. Na jej podstawie możesz sprawnie i szybko wykonać zwroty środków swoim klientom (lub zlecić to również nam).

Magazynowanie

Oddając swój magazyn w nasze ręce masz pewność, że jego organizacja jest przemyślana i działa w sposób zintegrowany z innymi usługami fulfillmentowymi.

Przyjęcie towaru

Lokalizacja

Zarządzanie

Inwentaryzacja

Przywozisz lub wysyłasz do nas swój asortyment, a my sprawdzamy go pod kątem uszkodzeń i wad. Następnie nadajemy mu swojego rodzaju tożsamość, która pozwala na późniejszą identyfikację.

Każda ometkowana sztuka otrzymuje miejsce przechowywania w magazynie, według nadanego oznaczenia.

Nasza powierzchnia magazynowa jest dostosowana do przechowywania odzieży, obuwia i akcesoriów. Organizujemy ją w taki sposób, aby zapewnić optymalne rozmieszczenie produktów i eliminować ryzyko ich uszkodzenia.

Okresowo sprawdzamy cały asortyment pod kątem ewentualnych nieprawidłowości, które mogłyby mieć wpływ na proces realizacji zamówień.

Jak wygląda proces?

Krok po kroku

01

Zgłoszenie

Wysyłasz do nas formularz
kontaktowy

02

Kontakt

Dzwonimy do Ciebie, aby
dowiedzieć się z jakimi
problemami aktualnie się
zmagasz

03

Przygotowanie oferty

Ustalamy czego
potrzebujesz i
dostosowujemy ofertę

04

Współpraca

Skupiasz się na sprzedaży, a
my zajmujemy się obsługą

Chcesz rozwiązać

swoje problemy?

Od tego jesteśmy my. W czym możemy pomóc?

Skontaktuj się z nami