Facebook mnie zablokował
Początkowo sądziliśmy, że może mieć to związek z tym, że Facebook wprowadza płatne usługi, jednak było to zaledwie możliwą przyczyną, a nie rozwiązaniem problemu. Jako MW Logistic od lat pomagamy streamerom w ich codziennej działalności, więc i tym razem nie mogliśmy się poddać i w końcu po wielu godzinach testów mamy rozwiązanie, które wielu naszym klientom pozwoliło pozbyć się blokad na facebooku!
Jak usunąć blokadę na Facebooku?
Co zrobić żeby przestać otrzymywać blokady od Facebooka?
- Przełącz się na klasyczny interfejs! Tak, to działa! Jak to zrobić?
- Przełącz się na profil swojej firmy na Facebooku.
- Kliknij w ikonę trzech kropek przy polu edycji profilu i wybierz opcję “Przełącz na klasyczny interfejs”.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami klikając “Kontynuuj”, w ostatnim kroku kliknij “Przełącz”.
Uwaga! Po przełączeniu się na klasyczny interfejs Twoje posty z ostatnich kilku tygodni przestaną być wyświetlane na tablicy. Aby ponownie je wyświetlić musisz włączyć nowy interfejs.
Musisz pamiętać, że nigdy nie ma gwarancji, że zadziała to w 100% przypadków i że będzie działać już zawsze. Facebook ciągle wprowadza nowe rozwiązania oraz nowe obostrzenia związane z blokadami.
Czy istnieje pewne rozwiązanie na blokady?
Jedynym pewnym rozwiązaniem na uporanie się z blokowaniem transmisji jest uniezależnienie się od Facebooka i rozszerzenie sprzedaży na inne kanały. Dedykowana platforma do sprzedaży live Biore.pl , może być idealnym rozwiązaniem na wypadek problemów, które mogą pojawić się na Facebooku. Ten łatwy i wygodny w użyciu portal streamingowy pozwala min. na sprzedaż ubrań na żywo. Biore.pl to także całkowicie niezależny portal sprzedażowy, na którym nie ma ograniczeń dla kont prowadzących legalną sprzedaż. Dzięki temu nie musisz martwić się o ograniczenia na Twoim koncie.
Warto podkreślić, że korzystając z Biore.pl, nie musisz rezygnować z Facebooka. Możesz transmitować swoje wideo w dwóch miejscach jednocześnie, dzięki czemu Twoi klienci będą mogli dokonywać zakupów na Biore.pl lub tradycyjnie w komentarzach na Facebooku. Co więcej, dzięki zaawansowanej funkcji autozapisu sprzedaży z komentarzy na Facebooku, Twoi klienci będą mogli połączyć zakupy z obu źródeł.
Wielkie otwarcie Biore.pl dla wszystkich sprzedawców planowane jest już wkrótce, bez żadnych ograniczeń. Obecnie pracujemy nad dodatkowymi funkcjami, które całkowicie zmienią sprzedaż na żywo, dlatego warto już teraz dołączyć do Biore.pl i zacząć budować swoją społeczność.
Dzięki naszemu doświadczeniu w branży e-commerce, mamy pełną świadomość procesu sprzedażowego od samego początku. Znamy potrzeby streamerów oraz oczekiwania ich klientów podczas procesu zakupowego. Ponieważ każdy sprzedawca ma indywidualne wymagania i możliwości, dostosowujemy naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadzamy wiele rozmów, poświęcamy czas na obserwacje i zrozumienie problemów, a następnie oferujemy niezbędne narzędzia i pomagamy w ich wdrożeniu.
Nasza oferta jest skierowana tylko do wybranych butików, w których dostrzegamy ogromny potencjał i możliwość rozwoju. Ten proces wymaga czasu, ale z naszym doświadczeniem i indywidualnym podejściem do każdego klienta, możemy zagwarantować sukces.
Nasze usługi opierają się na trzech kluczowych elementach: czasie, pieniądzach i planie. Dzięki nam, możesz skupić się na sprzedaży i częściej robić transmisje. Szybka wysyłka, kontrola magazynu i bezbłędna obsługa posprzedażowa pozwolą Ci na zwiększenie dochodów. Oferujemy również indywidualnie opracowany plan, który pomógł już wielu streamerom zwiększyć ilość prezentowanego towaru w tym samym czasie i zwiększyć sprzedaż.
Nasze doświadczenie w branży e-commerce pokazało nam, jak ważna jest prawidłowa organizacja przepływu produktów w magazynie. Jest to bowiem fundament całego procesu sprzedażowego oraz obsługi posprzedażowej. Niestety, z własnego doświadczenia wiemy, że niedostateczna organizacja magazynu może prowadzić do wielu problemów, takich jak błędne wysyłki, braki w asortymencie, czy problemy z obsługą posprzedażową.
Od kiedy wdrożyliśmy odpowiednią technologię, obsługa posprzedażowa stała się o wiele łatwiejsza. Dzięki wprowadzeniu modeli produktów do systemu i drukowaniu metek z kodami QR, możemy teraz łatwo śledzić lokalizację każdego produktu w magazynie. Wprowadzenie list rezerwowych i przedsprzedażowych również ułatwiło nam kontrolowanie stanu asortymentu, a także zapewnienie, że nie zabraknie nam towarów.
Śledzenie historii rezygnacji z utworzonych zamówień oraz w czasie rzeczywistym podczas transmisji na biore.pl również okazało się bardzo przydatne. Automatyczne podbicie zamówień nieopłaconych pomaga w zminimalizowaniu strat finansowych. Pakowanie paczek za pomocą telefonu znacznie przyspieszyło proces wysyłki, a drukowanie list z zapotrzebowaniem ilościowym magazynu na konkretne modele pozwala nam na dokładne planowanie zakupów.
Wdrażając najprostszy program magazynowy możemy spakować nawet dwa razy więcej paczek, niż w systemie „karteczkowym”, w tym samym czasie. Dodatkowo, za pomocą jednego kliknięcia, możemy przypomnieć o wpłacie klientom, którzy nie dokonali jeszcze przelewu za swoje zamówienie. Eliminujemy także błędy wysyłkowe i braki towaru w magazynie, a kontrola stanu magazynu jest teraz znacznie bardziej uporządkowana. Lokalizacja każdego produktu ułatwia kompletowanie paczek podczas wysyłki, co pozwala nam na jeszcze lepszą obsługę klientów.
Chcesz sprzedawać z nami WIĘCEJ/SZYBCIEJ/EFEKTYWNIEJ? Zapoznaj się ze szczegółową ofertą współpracy.
Artykuły, które mogą Cię zainteresować: